
کـــی میـدونی ینــی چـی وقتــی هـر ثـانیــه مثـل دیـوونه هـا بـو میکشــم :)) آخـه میـدونی ... هــمش بـوی عطرت میـاد :)) هــر جـا میـرم حسـش میــکنم هــر جا میــرم .... میشـه انقـد حرصـمو درنیـاری ؟ چرا خوشـت میــاد عذاب کشیــدنمو ببــینی ؟ چـــرا همــش بـا "اون" عـذابـم میـدی؟ تـو نمیـفهمی ولـی من دارمـ میمیـرم...
ادامه مطلب